Compania Elis Pavaje a înregistrat o creştere de peste 32% a vânzărilor de pavaje rezidenţiale în anul 2015, faţă de anul 2014, în special datorită interesului crescut al românilor pentru amenajări exterioare moderne şi de calitate, a preţurilor accesibile, a calitatăţii şi diversitatăţii produselor, se arată într-un comunicat remis presei.
Din punct de vedere al designului, se observă tendinţa românilor de a se orienta către pavelele cu forme drepte şi simple, cu aspect minimalist sau cele cu aspect antichizat, cu margini şi texturi neregulate. Clienţii îşi doresc să reproducă texturi şi culori ale naturii, folosind materiale moderne, precum pavelele din beton vibropresat.
„Avantajele amenajării exterioare cu pavele vibropresate includ, pe lângă funcţia estetică, rezistenţă foarte bună la uzură şi la ciclurile de îngheţ-dezgheţ, durabilitateşi flexibilitate, întreţinere uşoară şi aerisirea solului. Pavajele asigura o stabilitate foarte bună, inclusiv suprafeţelor cu trafic ridicat”, se spune în comunicat.
Bugetul mediu alocat lucrărilor rezidenţiale de amenajare exterioară a fost de 9.000 lei, suma care include atât materialele cât şi manoperă. Suprafaţă lucrărilorrezidenţiale amenajate cu produse Eliş Pavaje a depăşit 320.000 mp în 2015.
Elis Pavaje este de 25 de ani liderul pieţei pavajelor din România. Compania are un portofoliu de peste 125 de modele de pavele rezidenţiale şi industriale, dale pentru terase, borduri, rigole, blocheti şi produse ornamentale din beton.