Impact Developer & Contractor SA (IMP) a încheiat primele nouă luni ale anului cu vânzări de 123 milioane lei, dintre care 112,1 milioane lei (23,6 miloane Euro) fiind din vânzările apartamentelor – acesta reprezentând cel mai bun rezultat din istoria companiei, în creştere cu 42% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe baza acestor rezultate, profitul net aferent a crescut la 27,9 milioane lei, cu 273% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când a înregistrat profit net de 7,5 milioane lei, susține compania.
Cea mai mare parte a veniturilor a fost generată de vânzările din cartierul GREENFIELD, unde în perioada ianuarie-septembrie au fost încheiate 429 contracte şi precontracte. În topul preferinţelor s-au situat apartamentele cu 2 camere (50%), urmate de cele cu 3 camere (36%) şi apoi de cele cu 4 camere (14%).
“Rezultatele financiare excepţionale obţinute în primele 9 luni venite chiar pe fondul unei pieţe reţinute din cauza introducerii în luna mai a legii dării în plată şi din cauza finalizării fondurilor pentru programul Prima Casă, reconfirmă calitatea proiectului GREENFIELD, care devine astfel un bestseller pe piaţa cartierelor rezidenţiale din capitală. Priorităţile managementului în perioada următoare se vor îndrepta atât către finalizarea lucrărilor pentru cele 39 de blocuri noi din Greenfield cât şi către demararea de noi proiecte în Bucureşti Ghencea şi Barbu Văcărescu, unde compania deţine aproape 30 ha destinate dezvoltării rezidenţiale. În plus, urmărim continuu tendinţele şi evoluţia pieţei, astfel încât să putem oferi produse rezidenţiale atractive, asigurând recunoaşterea IMPACT drept lider al pieţei rezidenţiale locale”, a declarat Bartosz Puzdrowski, CEO IMPACT.
IMPACT deţine în prezent aproximativ 890.000 mp teren destinat în principal dezvoltării de noi proiecte în Bucureşti, care devine prioritatea de dezvoltare pe termen scurt şi mediu. Terenurile înregistrate din investiţii imobiliare, dar şi cele din mijloace fixe, au fost reevaluate la valoarea de piaţă la decembrie 2015.
Datoriile companiei au scăzut la trimestrul 3 cu 24% de la 106,83 milioane lei la 80,8 milioane lei. Gradul de îndatorare la luna Septembrie este în jurul valorii de 17%, ceea ce arată o capacitate crescută de a genera proiecte noi.